Onderwijskwaliteit en leiderschap zijn werkwoorden
Onderwijskwaliteit. Het is een dynamisch begrip. Wat we er precies onder verstaan verandert in de tijd. Het heeft in ieder geval te maken met de bijdrage van een school aan de ontwikkeling van kinderen met randvoorwaarden en met het lerend vermogen van de organisatie. Leiderschap is hierin van groot belang omdat goed leiderschap richting en sturing geeft aan deze processen en daarmee onderwijskwaliteit bevordert.
Over onderwijskwaliteit en het bijbehorende leiderschap zullen we altijd met elkaar in gesprek blijven. Werken aan onderwijskwaliteit is nooit klaar. Continue verbetering en vernieuwing is geen luxe maar noodzaak. Leiderschap speelt hierbij een sleutelrol. Wij helpen onderwijsmakers daarbij.
Trainingen en Opleidingen
Goed onderwijs vraagt om een goede inrichting van de onderwijsorganisatie en doordachte beleidskeuzes. Maar ook om goed werkgeverschap, sterk leiderschap en continue kwaliteitsontwikkeling. Wij ondersteunen onderwijsprofessionals en -organisaties hierbij.